بهترین نرم افزار crm

نبضِ تپنده هر فروش در ارتباطِ موثر فروشنده و خریدار است. فروشندگان به دنبال مشتریان ثابتی هستند. آن‌ها از طریق راهکارهای مدیریتی به این هدف نائل می‌آیند. یکی از موثرترین راه‌های استفاده از نرم‌ افزار CRM در مجموعه مدیریتی و سازمانی است. در این متن قصد داریم بهترین نرم‌ افزار CRM را به شما معرفی کنیم تا از بین چند مورد پیشنهادی به درک بهتری از این سیستم برسیم. بهتر است پیش از بررسی چیستی این نرم افزار به کاربرد و امکانات آن اشاره کنیم تا مفهوم این نرم افزار شفاف‌تر شود.

بهترین نرم افزار crmاگر بخواهیم یک تعریف کلی از CRM ارائه دهیم باید بگوییم یک مفهوم سیستمی است که منجر به ارتباط موثر مشتری و فروشنده برای رسیدن به اهداف دو طرف معامله است. این سیستم برای فروشنده یک امکان برای سازماندهی هر چه سریع‌تر و بهتر است که در نهایت منجر به افزایش و حفظ مشتریان خواهد شد. تمام کسب و کارها در هر حد از ظرفیت فروش با در اختیار داشتن نرم‌ افزار CRM، به این اهداف دست خواهند یافت.

اهداف کلی کاربردی بهترین نرم‌ افزار CRM:

  • بایگانی درخواست‌ها، پیش‌فاکتورها و فاکتورهای فروش
  • ارتباط موثر با مشتری در کم‌ترین زمان ممکن
  • کاهش وابستگی به نیروی انسانی
  • افزایش دقت و سازماندهی موثر سازمانی
  • افزایش فروش و حفظ مشتریان در دایره‌ سازمانی
پربازدیدترین سایت های ایرانی

نرم‌ افزار CRM چیست؟

بهترین نرم افزار crmنرم‌ افزار crm بستری برای مدیریت ارتباط با مشتری است که تمام فرایندهای مدیریتِ تعامل با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه را می‌توان توسط آن سازماندهی کرد. همچنین نرم‌ افزارها می‌توانند رفتار مشتریان در گذشته را نیز رصد کند. ابزار یا بهترین نرم افزار crm مخفف Customer Relationship Management است که به خوبی می‌توان از این عبارت، به کاربرد آن‌ هم پی برد.

توماس سیبل Thomas Siebel یک تاجر میلیاردر است که ‌crm را این گونه تعریف می‌کند: “مدیریت ارتباط با مشتری، راهی برای تشخیص و تعیین هویت مشتریان، جذب و نگه‌داری آنان”؛ همانطور که از تعریف برمی‌آید، طی این عملیات شما ارتباطی موثرتر با مشتری پیدا می‌کنید که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل او به یک مشتری پای ثابت خواهد شد.

بهترین نرم افزار crmراهکار سیبل که با نام سیستم سیبل Sieble System هم شناخته می‌شود، سال 1993 میلادی آغاز به کار کرد و امروزه در سازمان‌های مختلف نقش سازماندهیِ ارتباط با مشتری را دارد. البته وقتی صحبت از CRM به میان است بیش‌تر از یک سیستم سازماندهی و یک نگرشِ مدیریتی صحبت به میان است. ما می‌توانیم از طریق نرم‌ افزار کار را دقیق‌تر با قابلیتِ استناد راحت عملی کنیم.

این ارتباط موثر با مشتری از طریق منابع مختلفی منجر به جمع‌آوری اطلاعات خام خواهد شد. درگاه‌هایی نظیر وب سایت مجموعه، تلفن‌ها، ایمیل، گپ و گفت‌های زنده، شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی تمام راه‌های ارتباط با مشتری، مجموعه‌ای از داده‌های خام را مهیا می‌کند که تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌تواند به روند مدیریتی مجموعه راهکارهای نوینی ارائه دهد.

راهکارها به مجموعه‌های مدیریتی و هیئت مدیره امکان رصد مخاطبینِ عام، نیازهای آن‌ها و مسائلی که با آن درگیر هستند را می‌دهد. رصد و تجزیه و تحلیل کارشناسی در نهایت منجر به افزایش حجم فروش محصول و یا خدمات خواهد شد.

بهترین سایت های ایرانی

نرم‌ افزار سی آر ام رایگان

بهترین نرم افزار crmمشخص است که نرم‌ افزارهای قابل و کارا عموماً رایگان نیستند. اما برخی شرکت‌ها دموی نرم‌افزار را رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با کارایی آن بهتر آشنا شوند و به انتخابی بهتر دست یابند. از این رو می‌توان به عنوان نمونه نرم افزار CRM سرو را معرفی کرد.

نرم‌ افزار CRM سرو

بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crm سرو یک شروع 30 روزه رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

  • مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش
  • پیگیری سفارشات
  • اطلاع‌رسانی خودکار به مشتری
  • ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان

بهترین نرم افزار crmبا چنین نرم‌ افزاری به کارتابل کاربران و نمودارها دسترسی خواهیم داشت. مدیریت سازمان با استفاده از کارتابل نرم‌ افزار CRM، اطلاعات مفیدی مانند فروش‌های جاری، برنامه جلسات و تماس‌ها، پیش‌فاکتورها، وظایف محول شده به دیگران و نتایج فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات را مشاهده کنید.

کارکنان هم می‌توانند با قابلیت شخصی‌سازی که نرم‌ افزار در اختیارشان قرار می‌دهد، تمام فعالیت‌های روزانه خود را در سازمان مشاهده کنند و با یک برنامه‌ریزی دقیق به هماهنگی‌ایی موثر با دیگر بخش‌های سازمان دست پیدا کنند.

یکپارچگی‌های اختصاصی صورت گرفته با نرم‌ افزارهای راهکاران، راهکاران ابری و سپیدار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات به راحتی و بدون نیاز به دوباره‌کاری در تمام سطوح سازمانی به گردش درآید. این نرم‌ افزار تحت‌وب به شما اجازه می‌دهد درخواست‌های خدمات پس از فروش یا پشتیبانی مشتری‌ها را دریافت، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کنید.

پیام‌ گستر یکی دیگر از شرکت‌های عرضه کننده بهترین نرم‌ افزار CRM است. پیام‌گستر هم یک شروع 30 روزه رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ تا با این پلتفرم پیشرفته و کاربردی بیش‌تر آشنا شوید. سه ویژگی‌ِ کلیدی نرم‌ افزار CRM پیام‌ گستر:

  • نظارت بر کلیه فعالیت‌ها و شفاف‌سازی برای برنامه‌ریزی بلندمدت
  • ثبت و بایگانی کامل و جامع و وابستگی کمتر به نیروی انسانی
  • اطلاعات همواره در دسترس
  • افزایش فروش به خاطر سازماندهی و ارتباط موثرتر با مشتری

بهترین نرم افزار crmنرم‌افزار CRM پیام‌گستر شامل چندین نرم‌ افزار کاربردی است که هر کدام به طور کاملاً حرفه‌ای و سازماندهی شده به بایگانی، برنامه‌ریزی و جذب و حفظ مشتری کمک می‌کنند.

بهترین نرم افزار crmیکی دیگر از بهترین نرم افزار CRM تولید شده توسط شرکت دیدار است. این شرکت هم با شعار: “هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و بیش‌تر بفروشید!” از مفهوم بنیادین CRM مطلع است. این شرکت به کاربر اجازه استفاده 15 روزه رایگان را برای آشنایی می‌دهد. سادگی رابط کاربری از ویژگی‌های این نرم‌ افزار CRM است. این نرم‌ افزار می‌تواند بی‌نظمی در پیگیری، وابستگی به نیروی انسانی بیش‌تر، بایگانی ضعیف از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن را از سازمان برطرف کند تا در نهایت به فروش و بقای بیش‌تر مشتریان بی‌انجامد.

داناپرداز

بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crmمی‌توانیم به داناپرداز هم اشاره‌ای داشته باشیم. بهترین نرم‌ افزار CRM دانا تا به حال به صدها شرکت برای سازماندهی هر چه بهتر کمک کرده است تا با به کارگیری فرایندهای مشتری‌محور، ارتباط موثر را با مشتریان بهبود دهد و منجر به افزایش و حفظ آن‌ها شود. از ویژگی‌های نرم‌افزار CRM دانا:

  • آسان و دلچسب بودن که رابط کاربری راحت و حرفه‌ای دارد.
  • افزایش راندمان تیم فروش
  • راه‌اندازی سریع در مدت چند دقیقه

بهترین نرم‌افزار CRM خارجی

در بین عرضه‌کنندگان بهترین نرم‌ افزار crm باید به چند مورد اشاره کنیم که در ادامه به معرفی اجمالی آن‌ها خواهیم پرداخت.

Oracle Siebel CRM

بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crmیکی از آن‌ها نمونه اصیل خریداری شده از توماس سیبل است که سال 2006 میلادی توسط اوراکل Oracle خریداری شد. نرم‌افزار Oracle Siebel CRM یک راه‌ حلِ اساسی برای این هدف به شمار می‌آید. حتی سازمان‌های پیچیده هم می‌توانند به چنین نرم‌افزاری تکیه کنند. از مشخصه‌های آن شخصی‌سازی‌های بی‌نظیر و قابلیت‌های همگام‌سازی موثر در کنار یک معماری دست و دل باز برای اعمال تغییر مطابق با هدف شخصی و رابط کاربری است.

مایکروسافت Microsoft

بهترین نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crmمایکروسافت هم قطعاً جز دسته عرضه‌کنندگان اصیل در عرصه سیستم CRM به شمار می‌آید. مایکروسافت هم CRM را یک سیستم مدیریتی ارتباط فروشنده و مشتری می‌داند. راه‌حل‌های نرم‌ افزاری بر اساس داده که منجر به بهبود فروش و ابقای مشتریان در دایره شما خواهد شد.

بهترین سایت های استخدام

طراحی نرم‌افزار CRM باید چگونه باشد؟

بهترین نرم افزار crmعموماً بهترین نرم‌ افزارهای CRM طراحی‌ایی ساده با رابط کاربری آسان دارند تا افراد مختلف به راحتی بتوانند از پنل‌های مختلفِ آن‌ استفاده کنند. در واقع پلتفرم‌هایی که رابط کاربری آسان‌تر و امکانات مدنظر ما را دارند، بهینه‌تر هستند. از آن‌ جایی که می‌توان به صورت رایگان از امکانات نرم‌ افزار CRM ایرانی استفاده کرد، خیلی بهتر می‌توان مورد مناسب را برای کسب و کار خود یافت.

بسته به کسب و کار، تعداد فروش و امکاناتی نظیر پیگیری و ارتباط اولیه، طراحی‌ها با هم متفاوت هستند. سری به سایت‌های مربوط بزنید و از کارشناسان آن‌ها مشاوره بگیرید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید.

مثلاً پلتفرم پیام‌ گستر به شکلی است که تمام کسب و کارها با هر اندازه می‌توانند از آن استفاده کنند و قابلیت سفارشی‌سازی قیمت نرم‌ افزار CRM بر اساس نیازهای کسب و کارها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

نرم‌ افزار دانا هم با ظاهر مدرن و جذابش شناخته می‌شود. کاربرپسند بودن از جمله ویژگی‌های اساسی در هر نرم‌افزاری است که در مورد CRM این مشخصه می‌تواند تعیین کننده باشد.

بهترین نرم افزار crm کدام است؟

بهترین نرم افزار crmهمانطور که اشاره کردیم، با توجه به کسب و کار نیاز خود می‌توانید به سمت نرم افزارهای ایرانی بروید که برای همه کسب و کارها پلانی ارائه می‌دهند و متغییر هستند. نمونه‌های بهترین نرم افزار crm رایگان و خارجی هم در دسترس هستند که می‌توانید آنها را تجربه کنید. از نظر ما به کارگیری این نرم افزار کمک زیادی به ارتقا و کنترل بیزینس شما خواهد کرد.

شما کدام نرم افزار crm را می‌شناسید که در لیست ما جایش خالی است؟ به نظرتان تا چه حد این نرم افزار به سیستم کسب و کار شما کمک خواهد کرد؟ آیا تا به حال به مقایسه نرم افزارهای crm پرداخته‌اید؟ اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، حتماً برای ما بنویسید و این مقاله را با دوستانتان که به دنبال پیشرفت و مدیریت بهتر کسب و کارشان هستند، بفرستید.

دیدگاه ها 22

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید